Zdobywaj nowych klientów

Kieruj wiele osób z Google na swoją stronę.
Dowolny budżet, dowolne słowa kluczowe, natychmiastowy efekt bez wielomiesięcznego pozycjonowania.

O usłudze Google Ads

Usługa Google Ads firmy Google polega m.in. na wyświetlaniu linków reklamowych do Twojej strony po wpisaniu przez internautę określonych słów.

  • Dowolne frazy kluczowe, np. pizza Lublin
  • Dowolny budżet reklamowy
  • Rozliczanie za kliknięcia, nie za wyświetlenia
  • Zabezpieczenie przed złośliwymi kliknięciami
  • Widoczność w Google już od pierwszego dnia
  • Bez wielomiesięcznego pozycjonowania
  • Zajmiemy się wszystkim od A do Z

Micro

200netto /msc
  • 100 zł za prowadzenie
  • 100 zł na budżet reklamowy

Mini

Najczęściej wybierane
300netto /msc
  • 150 zł za prowadzenie
  • 150 zł na budżet reklamowy

Standard

400netto /msc
  • 200 zł za prowadzenie
  • 200 zł na budżet reklamowy

Intensive

od550netto /msc
  • 250 zł za prowadzenie
  • 300-1000 zł na budżet reklamowy

5 najczęściej zadawanych pytań

Nie kupuj kota w worku.
Oto szczegółowe informacje na temat usługi Google Ads.

1. Czym jest usługa Google Ads??

Google Ads to usługa reklamowa firmy Google (właściciela najpopularniejszej wyszukiwarki), polegająca m.in. na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania. Prowadzenie kampanii Google Ads to najlepszy sposób na osiągnięcie wysokich pozycji Twojej strony w Google bez długotrwałego pozycjonowania.

2. Jak to wygląda w praktyce?

Zasilamy konto reklamowe ustaloną kwotą i budujemy listę fraz kluczowych, np. pizza Lublin, pizzeria Lublin, pizzerie w Lublinie. Kiedy internauta wpisze w Google jedną z tych fraz, reklama Twojej strony wyświetli się w wynikach wyszukiwania. Opłata z budżetu reklamowego zostanie pobrana dopiero po kliknięciu w link, a nie po samym wyświetleniu reklamy. Płacisz więc tylko za użytkowników, którzy trafili na Twoją stronę w poszukiwaniu Twoich usług i są Twoimi potencjalnymi klientami.

3. Jaki jest całkowity koszt usługi Google Ads?

Na fakturze zobaczysz dwie pozycje. Pierwsza pozycja to miesięczna opłata za prowadzenie kampanii. Druga pozycja to miesięczny budżet reklamowy na kliknięcia. Kwota przeznaczona na budżet reklamowy jest wpłacana do firmy Google.

4. Od czego zależy koszt kliknięcia w Google Ads?

CPC (cost per click), czyli średnia stawka za kliknięcie w reklamę, zależy od branży i wielu innych czynników. Miesięczną opłatę za prowadzenie kampanii pobieramy m.in. za nasze działania optymalizacyjne, aby koszt kliknięcia był jak najniższy.

5. Jak wygląda zawarcie umowy i późniejsza współpraca?

Umowę możemy zawrzeć w formie elektronicznej lub papierowej. Umowę zawieramy na czas nieokreślony, bez opłat aktywacyjnych i kar umownych. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, na początku kolejnego, będziesz dostawać raport ze statystykami kampanii oraz fakturę na kolejny miesiąc kalendarzowy. Przykład: na początku marca otrzymasz statystyki za luty oraz fakturę na kwiecień.

Skontaktuj się z nami, aby rozpocząć współpracę.
Napisz teraz